Tiden drar förbi, måndags strul, sommarromans. sol och energi.

Jahapp.. Tiden bara springer iväg. Så vad e nytt? Oj rätt mycket men man kan ju konstatera att sommaren närmar sig och att min "sommar romans" gör sig påmind mer och mer. Skulle ju har dragit iväg och fått lite upp piffning av motorn men icke då..Måndagar är har/är/ kommer aldrig min dag..men men..till råga på allt så tappa jag mobilen oxå mitt i allt jox.

Annars då. Det dyker in nya bekantskaper och man kastar ut gamla ur registret...eller så kanske det inte är. Men precis som för alla skol elever så är semster ibland rätt bra..hehehehe..

Det har varit en perfekt helg med super bra väder. Tur att man varit ledig och fått ta del av all den energi som solen ger oss.

Tills nästa gång....

Sooooo Loooong

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0