Återkomsten eller hållplats Maj?? :-)

Ja inte vet jag var tiden tog vägen. Men klart e ju att den flyger förbi som sommaren kommer göra om man kollar schemat hittills. Blogg blogg blogg.. Det känns ju som man missat massor av kul att skriva om men det sker hela tiden nya saker så man glömmer lätt det gamla....Eller allt glömmer man ju kanske inte. De senaste veckorna har varit blandat med jobb och massa annat att göra. De senaste tiden har bestått av Jobb, bilgrejer och fest och sedan lite mer fest. Jag kommer nog bli lite mer aktiv inom kort för det är kul att dela med sig av de olika händelser och annat som passerar genom livet.

Tips som jag lärt mig: Hur man fräschar till en micro.

Ställ ett glas med citron vatten i micron och dra på den ett par minuter. Vips så är det bara att dra av och göra rent tack vare ångan som uppstått. Och citronen gör ju att det hela luktar lite fräscht oxå..hahaha.. oväntat tips från mig va hehehe..

Sen är det ju så att våren och sommaren innebär ju födelsedagar och annat skoj och snart e d ju dags för att fira min egen :-)  Skall bli intressant och se hur upplägget blir. Men planerna smids intensivt.

Lärde mig ett ordspråk idag och under kvällen så fick jag själv lära mig innebörden av den. Tror det gick på följande vis:

Otacksamheten är min största belöning.


Sug på den du!!! Eller nu skall vi inte hänga ut folk..Så rent allmänt..fundera på den ni därute :-)


Sooooo Looong

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0