Thailand, here I come :-)

ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN dags. Skall bli så skönt att få denna efterlängtade semester. Jag skall verkligen ta vara på denna lediga period. Skall även försöka träffa syrran i Bangkok nu när vi är där nere i samtidigt. Skall bli riktigt kul och spännande att resa ner och uppleva klimatet, kulturen människorna och maten. Jag reser med en god vänn som varit där nere X antal gånger tidigare och i det känns rätt bra att ha med sig en peron som vet hur det fungerar. Jag kommer vara laddad och fresh som en kung när jag kommer hem och kommer kunna ta emot den svenska vintern med ett avlsppnat leende. Så mina vänner. Ta hand om er och varandra så lovar jag att ta med mig energi så att det räcker till er allihop :-) STOOOOR KRAAAM Sooo loooong Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0