1 sept. Back on track :-)

Hej på er!

Jahapp då var det september och dags att börja skriva lite igen. Dessutom är jag ledig och solen skiner som aldrig förr. Känns rätt bra att få slappa eftersom jag känt mig stressad och små grinig de sista dagarna.  Så det bästa med ledigheten är ju att jag faktiskt är ledig i morgon oxå. Och som om det inte var tillräckligt så har jag lyckats få ledigt i helgen oxå...Såå sköönt.

Sommaren då? Jo tack det har precis som de senaste 3 åren varit jobb jobb och åter jobb, men det har jag ju räknat med så rent mentalt har det funnits i planeringen. Kan dock erkänna att jag börjar bli trött och att jag kikar smått på någon resa långt långt bort och minst 2 veckor i oktober eller november.

Slutligen skänker jag en tanke till min käre far. Hans mor mår inte allt för bra och jag följde med honom för att få en chans att säga HEJ innan det är för sent.

Som sagt, september är här och det är nog bara en tidsfråga innan vi får se löven falla tungt mot marken...

Sooo Looong

Heeeeeeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0