Sinnesro och vackert.

Onsdagen till ända och den lediga dagen har verkligen varit ledig. Tur att man har en dag till hehe..

Åkte på en väg idag, vägen var kantad av en allé..först tänkte jag inte på det men sen såg jag att det låg fullt av gula löv på backen. Det var den sommaren, det var den värmen, det var det året och det var den solen....
Men sen fick jag för mig att det faktiskt var rätt vackert så jag vände och åkte samma väg igen och stannade till. Det var faktiskt riktigt vackert. Satt säkert där i nästan en halv timme och mycket funderingar flöt runt...Min blick var stilla och mitt sinne någon helt annanstans...
Jag tog ett par djupa andetag och kände hur solig och varm denna onsd 09.09.09 var. Nej ännu är det inte slut, lite till skall vi nog kunna krama ur denna sommar..som sagt tur att jag har en dag till av ledighet :-)

Soooo Looong

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0